åååh...

nu vill jag hem!!  hem o sätta på mig mina extremt sexiga snoopy brallor.. kosa ner i soffan o bara mysa!!
men.. de e några timmar kvar!

jag o bosse har gått o blivit synska...  vi sökte bägge två efter sanna i morse... mobilen va avstängd sen igår kväll!?.. vi diskuterade en stund o kom fram till att hon hade tappat mobilen i backen varav den stängdes av. hon  hade förmodligen inte väskan med pin koden i.. så hon gick antagligen runt hela kvällen o sörjde över att hon inte hade nån mobil.. tillslut hamna hon hemma hos ett par kompisar (vi nämnde namnen) o somnade!!

när jag äntligen fick tag på hon o frågade va hon varit.. fick jag exakt samma beskrivning! haha.... vi är en aning malliga ja o bosse!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0