blind

Nu har ja varit så där smart igen o glömt mina glasögon!! kanske skulle lyssnat på min jobbarkompis ändå , o skaffa mig sånna där senil snören iallafall??... nä.. då glömmer jag dom hellre då o då!!


jag fick som jag ville! Hela lokalen är full med bara trevliga folk=))  är jätte kul o jobba idag!!..(nej jag är inte ironisk de e sant) >Så den här dagen går nog snabbt==)



Jag har märkt att jag har en tendens till o märka o tänka på saker som inte passar sig "just då"..
tappade en peng på golvet när jag gick runt o sålde.. böjde mig ner för o ta upp den.. när ja har huvudet nerböjdt sådär.. så lägger ja märke till att jag faktiskt har mitt huvud ca 20 cm från dennes könsorgan , jag flyger upp o känner hur kinderna LYSER rött!!.. varför ens tänka tanken?.. jag tycker verkligen inte om min hjärna ibland!!Eller det är rätt ofta vi hamnar i en konflikt jag o hjärnan!?



visste ni att många arbetsgivare går in o läser bloggar på personer dom kanske ska anställa??!!
TUR att jag redan har fast jobb!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0