förlåt

Ja förlåt för igår.. inte ett enda inlägg;)

hade fullt upp hela dagen.. möten.. ridskola.. handling..m.m

fick efterlängtat finbesök=)).. självklart skulle mina ungar va helt galna.. den ena gömde sig på dass o grina.. o den andra  tycktes ha tusen frågor om allt !!?.. johan stog o drog sex skämt o förklara vilket kasst sexliv han har...m.m... nä ja... jag kunde nog inte skämmas mer!!
jag reagera precis som jag trodde.. som en nervös tjatig idiot!!.. blir så arg på mig själv !! varför är inte jag född med stålnerver? ville gå fram o ge den största kramen jag kunde!.. men blev så osäker?.. är det vad hon vill.. tycker hon det är ok? kommer hon tycka jag är helt galen som gör det?tycker hon jag e galen som INTE gör de?

men nu vet jag att det är ok=)) så nästa gång=)))




nu ska jag försöka sätta mig in i min nya hemsida.. ska skriva en förklaring om bolaget m.m... allvarligt.. jag som inte ens kan skriva en ordentlig blogg!! stav o grammatik fel.... hur ska detta sluta=/


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, knäpp du e. Precis så e ditt liv nästan jämt, varför ska det bli skillnad om Jossan kikar dit??

Så länge man bryr sig på riktigt kan man inte göra fel!!!

2010-02-17 @ 10:44:37
URL: http://teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0