har så lite o säga?

nä... egentligen finns det massor o säga.. men har inte orkat för att vara helt ärlig!

vad har hänt... MASSOR!!

fått en dålig nyhet=(( som slet hjärtat rätt ur kroppen på mig!
varit i sthlm
träffat min syster för första gången på över 20 år =)))
fått träsmak i röven som inte släppte på flera dagar
fått en andra förkylning på under en månad=))
möblerat om i vardagsrummet.
varit full några gånger? tror ja... ja en gång iallafall
varit på spa
skottat som en idiot...ramlat några gånger..
byggt en snökojja till barnen.. men dom vägrade gå in så jag gjorde den till min egen istället!
jobbat
fått en egen hemsida/shop=))))(kommer snart)


ja ni ser... inte så mycke som har hänt!!;)


Kommentarer
Postat av: veronica

Heja BINE! grattis till lusten att uppdatera! ;-) kramar

2010-02-11 @ 09:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0