morgon...

Jag tror jag har blivit...normal??

samtidigt som det är skönt.. så känns det lite konstigt?...  jag lägger mig (hör o häpna) i tid!!! de vill säga vid 22-23 på kvällen!! kommer inte ihåg sist jag gjorde de... har alltid så länge jag minns lagt mig tidigast kl 1 .
Och nu går jag även upp tidigt på morgonen??.. visst jag går upp tidigt varje morgon då emilia ska till skolan.. men brukar vara snabb med o slänga mig i sängen igen , har inte känt nått behov av att lägga mig igen på flera veckor.. nä nu ljög ja.. kanske två veckor.. eller en..



Häromdan fick jag Johan till o göra en Sabine!!??
när Johan blir riktigt arg för nått blir jag så nervös så jag börjar städa hysteriskt.. häromdan va det jag som fick mig ett totalt hjärnsläpp.. va så arg.. mitt upp i allt märker jag att johan springer o städar hysteriskt.. kom av mig helt?..  väntade tills han nästan va färdig sen började jag skratta som en idiot!! helt förbryllad över att JAG kunde få HAN o bli så nervös!!
ja vi bråkade ju inte om nått allvarligt.. de va bara jag som kom in på dass o såg hur sketet de va.. o tappa lusten o leva.. ja de räcker med en sån liten grej ibland för att hela livet ska raseras!!
O Johan tyckte väl själv inte han har varit den "bästa" hjälpen här hemma de sista.. så de va väl med blandad nervositet o dåligt samvete som han började städa!!


Har redan fått min allahjärtans dag present av johan=))  två tröjor o en jätte söt halsduk...
tycker det är kul att han tar egna initiativ o köper kläder.. är inte många karlar som vågar det..  sen har väl jag tjatat o tjatat på att han ska köpa kläder kanske..haha..  men de är ju mycke roligare o klä upp sig i nått som HAN har valt o tycker e fint..  sen blir det väl lite skumt när man kanske är inne i affären han handlat i efteråt  o ser att man ser ut som en kopia på ena skyltdockan..haha..


nä.. nu ska jag klä på mig lite kläder o dra till affären..  hoppas eran dag blir super=))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0