mys kväll

Fick hoppa in o ta ett sex party igår.. va dock bara 4 pers , men åååh så mysigt!!
vilka underbara människor=)).. dom bjöd på tårta o kaffe ,  serva mig med dricka o tilltugg hela tiden!
tänk om man alltid fick såna goa kunder.. lugna o snälla.. lyssnade gjorde dom me!!!

kände mig riktigt lycklig när jag åkte hem!


idag e de jobb för hela slanten.. sen svänga ner på maxi o köpa så mycke lördags godis så att jag spyr!!
kvällen är helig!!! idag är ingen vanlig dag.. för de e delfinal daaaag!!!!

jag sitter hemma med min shlager bibel!! jag brukar gå in för melodifestivalen.. men i år går jag VERKLIGEN in för de!!.. sitter t.o.m o fyller i vad jag tyckte om dom olika uppträdandena , hur sången var m.m..... brist på liv??

Kommentarer
Postat av: Teza

Du e den töntigaste vän jag nånsin haft!!!!

Skriver ner melodifestivalen??? ÅÅh herre, vad sägs om en kurator, psykolog o en läkare samtidigt???

2010-02-13 @ 13:30:18
URL: http://teezaa.blogg.e
Postat av: sabine

nu förstår inte jag va du menar?????!!!

2010-02-13 @ 13:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0