nu kom ja på!!

Va det nån som såg starten på den nya serien Vampire Diaries??

jag blev fan förbannad!!.. först när jag läste handlingen.... som i grund o botten va samma som Twilight.. sen när jag kollade.. så hade dom även härmat edward (huvudrollen i twilight) till max.. ALLT va som han.. sättet han prata, hur han rör sig.. håret.. miner.. ALLT..
nä fy sån skit..  kom på en egen handling o rollfigurer istället.. som true blood.. DEN är bra.. o man sitter inte o jämnför med twilight för dom är så långt ifrån varandra i allt!!

Twilight är en kult film... man ska inte försöka rida på nått sånt.. de blir bara fel!!!

hehe... nu känner jag mig lite som en besatt fjortonåring.... äsh va fan.. ja e besatt.. fast 26 år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0