svinkallt!!

Hela vintern har vi haft varmt o skönt hemma hos oss.. oavsett hur kallt det är ute?!
NU är det svin kallt.. skriker till varje gång jag ska sätta mig o pissa!
Johan säger att han inte har sängt värmen... men jag tror han har gjort de... ja e för dum för o fatta hur man höjer.. så jag får väl gå o frysa tills det blir varmare ute!


ikväll kommer charlotte sandra o rebecca hem till mig , ska käka go maräng tårta (rebecca fyller 25 ) o kolla på film... tänker inte säga vilken film...


katten... alltså jag tycker verkligen inte om kattungar.. dom är jätte söta o goa.. men fy fanken va dom förstör! men idag va jag glad att jag hade den.. Min minsta vaknade med ett URUSELT humör o bara skrek o sprang iväg när ja skulle få på henne kläder!
så kom katten fram.. då tappar hon allt.. springer fram o gosar o klappar.. sen efter de va hon en glad unge?

tycker att det borde släppa snart? den där nyförälskelsen till katten? men inte.. hon blir fortfarande helt hysteriskt lycklig när hon hittar den?.. så de får väl va värt lite slitage då=/

slänger ut lite bilder på den onda...



skulle lägga ut mer?? men blogg.se bestämde sig för att sluta fungera ett tag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0