va händer med mig??!!

Jag tycks blivit otursförföljd... ja vet att jag alltid varit klantig/klumpig.. men allvarligt de här är ju sanslöst!!
skadar ja mig inte så gör jag eller säger nått dumt.. pratade med therese igår om livförsäkringar.. kom ju fram till att jag ingen hade.. hon tyckte att ja va helt dum i huvudet!!  JAG om NÅN ska verkligen ha en... förstår vad hon menar... ehum..


stog precis o pratade med en kund.. tittar ut genom fönstret o börjar skratta.. hon undrar självklart va ja skrattar åt.. jag pekar ut på den extremt roliga gubben som ser hejdlöst rolig ut... kunden harklar sig o säger - ja jo , min man ser kanske lite komisk ut då?

detta kunde ju lika gärna varit nån galen jävel som blev förbannad o sköt mig.. eller stack ner mig med en kniv.. eller kanske sparka mig på knäskålen så jag aldrig mer fick ett normalt ben igen... eller nått..






Har ÄNTLIGEN fått löst mitt jätte lån.. lagt om det till en annan bank med MYCKE bättre räntor!!
fick ringa min gamla "bank" o be om exakt summa m.m...   efter jag fått summan blev ja så förbannad o idiot förklara killen i telefonen totalt.. (ni ska nu få veta min stora hemlighet...hur stort mitt lån är)
efter att ha betalat 1250 kr varje månad i snart ett o ett halvt år på 100,000 så hade jag 99,256 kr kvar o betala?!?!?!
Alltså , sa ja till killen i telefonen.. jag har fattat att era räntor är höga.. men allvarligt.. om jag nu inte har fått betalat av mer än ca 700 kr på över ett år.. hur kan ni då sätta avbetalningsplanen på 10 år? hur funkar de.. missade ni en nolla eller två på åren eller? för som jag räknar det snabbt i mitt huvud så är alltså avbetalninsplanen över 100 år???

killen i telefonen blev väldigt besvärad.. han sa att det faktiskt lät lite konstigt... LITE konstigt... de e ju för fan rena humbuggen!!

jag fick inga vettiga svar ifrån han.. utan en välldans massa..eeh..ööh...

LÅNA ALDRIG PENGAR FRÅN IDIOT BANKER PÅ NÄTET!!!!!
va inte lika dumma som jag va!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!



Har hört att vi ska ha scrapbooking kväll! Tycker det låter som en toppen ide! En fågel har kvittrat i mitt öra att du kan rita, så du får rita så kan jag koka choklad kaffe..=)



Kram

2010-02-12 @ 22:03:13
URL: http://anglaflikkan.blogg.se/
Postat av: sabine

jaaaa=)) ska bli super mysigt... den där fågeln kvittrar galet.. ehum... blir alldeles generad när hon kvittrar runt!!;)

choklad kaffe låter MUMMA=)))

2010-02-13 @ 09:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0